Stafix
Apteekit tarjoavat paljon mahdollisuuksia eri brändeille mainostamisessa ja kohderyhmiensä tavoittamisessa. Erityisesti lääketuotteille apteekeissa kohderyhmään vaikuttaminen on merkittävässä asemassa – apteekit […]
Kun yritykset tehostavat toimintojaan ja hakevat kustannussäästöjä, harkitaan usein ensimmäiseksi tiettyjen toimintojen ulkoistamista, jotta yritys pystyy paremmin keskittymään omaan ydinosaamisalueeseen. […]
Liimattomilla tarroilla on lukemattomia käyttötapoja. Yksi näistä on käyttää niitä ”läppäritarroina” eli koristetarrana kannettavan tietokoneen kannessa. Mitä hyötyä läppäritarroista on […]
Myymälämainonta vie usein huomattavan osan markkinointibudjetista. Kampanjan tulisi olla paitsi visuaalisesti näyttävä myös kustannustehokas saavuttaakseen parhaimman mahdollisen tuloksen. Hyvän kampanjakuvauksen laadinta […]
Jokainen myymälä on omanlaisensa, vaikka sisältääkin lukuisia samankaltaisia pintoja: Ikkunat, seinät, kylmäkaapit, pakastealtaat, displayt jne. Mainonta on tehokkaimmillaan mahdollisimman lähellä […]
Kuten kerroimme aiemmassa artikkelissamme, muoville painaminen ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole aivan sama asia kuin paperille painaminen. Artikkelissa […]
Kevät ja alkukesä ovat olleet meille kiireistä aikaa. Olemme osallistuneet moniin tapahtumiin, julkaisseet uuden verkkosivustomme, lanseeranneet uuden tuotteen ja kaiken […]
Myymälämainonnalla voidaan tehokkaasti ja tutkitusti vaikuttaa erityisesti kuluttajien heräteostoksiin kaupassa. Toisaalta, koska myymälämainonta on usein materiaali- ja logistiikkakustannuksiltaan melko kallista, […]
Liimattomat tarrat sopivat ihanteellisesti lyhytkestoiseen mainontaan, sillä ne ovat helposti asennettavissa ja poistettavissa myymälähenkilökunnan toimesta. Liimattomat tarrat mahdollistavat paitsi uusien […]
Pitkäkestoiset asiakassuhteet uskollisten kanta-asiakkaiden kanssa ovat vähittäiskauppiaille kultaakin kalliimpia. Vahvojen asiakassuhteiden rakentaminen vaatii kuitenkin keskinäistä luottamusta sekä vähittäiskaupan toiminnan läpinäkyvyyttä. Käytännössä […]
Verkkomainonnan ja – myynnin mittaaminen ja kehittäminen saatavilla olevan datan avulla on tänä päivänä helppoa. Vaikka verkko-ostaminen kasvaa tasaisesti, suurin […]
Myymälämainonnasta on etua sekä jälleenmyyjille että tuotteiden valmistajille. Myymälämainonta elävöittää myymälää ja lisää myyntiä heräteostosten kautta. Toisaalta valmistajat saavat tuotteensa […]
Perinteinen painotekniikka sekä myymälämainonta muuttuvat hyvin nopeasti. Uutta teknologiaa ja materiaaleja tulee saataville jatkuvasti, asettaen haasteita sekä painotaloille, että materiaaleja […]
Myymälämainonta on merkittävä investointi erityisesti isoille brändeille. Brändit käyttävät suuren osan markkinointibudjetistaan visuaalisesti vaikuttavan myymälämainonnan suunnitteluun ja toteuttamiseen. Myymälämainonnan potentiaali […]
Mainonnan merkitys on kasvanut suuresti ihmisten päästessä entistä helpommin käsiksi heitä kiinnostavia tuotteita käsittelevään tietoon. Tuotteiden tulee olla selkeästi esillä […]
Tiedätkö jo kaiken muovimateriaaleille painamisesta? Muoville painaminen arkkioffsetissa ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole sama asia kuin paperille […]
Tilan puute ja käytännöllisyys ovat merkittäviä haasteita. Lisäksi kylmä -ja pakastetuoteosastot koostuvat pääasiassa lasipinnoista, joiden puhtaus vaikuttaa merkittävästi asiakkaiden ostohalukkuuteen […]
Tarroja käytetään usein myymälämainonnassa, koska ne voidaan kiinnittää lähes mille tahansa pinnalle. Toisaalta tarrojen irrottaminen voi olla kuitenkin melko haasteellista, […]
Oluen tuotannon ja panimoiden määrä on kasvanut merkittävästi viime vuosina – panimoiden määrä on Euroopassa on lähes kaksinkertaistunut vajaassa kymmenessä vuodessa! […]
Yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin. Painotuotteiden merkitys on kuitenkin yhä suuri, se on vain muuttanut muotoaan. […]
Maailmanlaajuinen painoalan messutapahtuma, FESPA 2015, järjestettiin Kölnissä 18.–22. toukokuuta. Mekin pakkasimme laukkumme ja vietimme erittäin onnistuneen viikon messuilla. UUDEN TUOTTEEN […]
Olemme kertakaikkisen innoissamme aloittaessamme uuden blogimme – Reaching New Surfaces! MITÄ ON STAFIX? Olemme Suomessa sijaitseva erikoispainomateriaalien valmistaja. Ennen kaikkea olemme […]
Uuden tuotteen julkaisuun kohdistuu aina paljon odotuksia. Tuotteen markkinoille saanti tuotekehityksestä lopulliseen lanseeraushetkeen vie tyypillisesti paljon aikaa ja resursseja. Jotta […]
Myymälämainonnan on tehokasta ja sen potentiaali on merkittävä, sillä tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista tekee ostopäätöksensä myymälässä. Tämä on aivan […]
Viimevuosina kiihtyvissä määrin tapahtuneet kehitykset UV-offsetpainamisessa ovat tuoneet mukanaan uusia ja tarkempia teknisiä termejä. Nykyään UV-offsetista puhuttaessa onkin syytä täsmentää, […]
Myymälämainonnan pitää olla sekä tehokasta että helppoa – ja mikseipä joskus myös hauskaa! Siitä huolimatta kohtaamme usein vaikeuksia vähittäiskaupan mainonnan […]
Niin kuin kerroimme jo aiemmassa artikkelissamme, yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin. Kuitenkin viime aikaisten tutkimusten mukaan painotuotteiden tehokkuus […]
Stafix Oy:n myynti- ja markkinointijohtajan Aleksi Rastelan haastattelu 2015 oli hieno vuosi Stafix Oy:lle – uusia tuotelanseerauksia, FESPA-messut sujuivat menestyksekkäästi […]
Haastattelussa Stafixin tuotantopäällikkö Olli Räsänen. Viimekertaisista kuulumisista on vierähtänyt jo vuosi ja Stafixilla on takanaan hieno vuosi 2016. Miten vuosi […]