Reaching New Surfaces
Tervetuloa viralliseen blogiimme! Kerromme täällä viimeisimmät kuulumiset Stafixin tuotteista ja toiminnasta sekä keskustelemme brändityön, myymälämainonnan ja itseliimautuvien painotuotteiden kehityksestä. Haluatko pysyä aina ajan tasalla viimeisimmistä Stafix-uutisista? Tilaa sivun alareunasta myös uutiskirjeemme.
Mitä ottaa huomioon arkkioffsetissa muoville painettaessa?
Muoville painaminen arkkioffsetissa ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole sama asia kuin paperille painaminen. Suurin ero muovimateriaalien ja paperin tai kartongin paino-ominaisuuksien välillä on se, että muovimateriaalit eivät ole absorboivia eli imukykyisiä.
Lue lisääLäpinäkyvää ja asiakaskeskeistä myymälämarkkinointia
Pitkäkestoiset asiakassuhteet uskollisten kanta-asiakkaiden kanssa ovat vähittäiskauppiaille kultaakin kalliimpia. Vahvojen asiakassuhteiden rakentaminen vaatii kuitenkin keskinäistä luottamusta sekä vähittäiskaupan toiminnan läpinäkyvyyttä.
Lue lisääPrinttituotteiden merkitys digiaikana
Yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin. Painotuotteiden merkitys on kuitenkin yhä suuri, se on vain muuttanut muotoaan.
Lue lisääNeljä ärsyttävintä asiaa tarroissa
Tarroja käytetään usein myymälämainonnassa, koska ne voidaan kiinnittää lähes mille tahansa pinnalle. Toisaalta tarrojen irrottaminen voi olla kuitenkin melko haasteellista, ja kiinnityspinta voi helposti vahingoittua.
Lue lisääErilaiset pinnat käyttöön myymälämainonnassa
Jokainen myymälä on omanlaisensa, vaikka sisältääkin lukuisia samankaltaisia pintoja: Ikkunat, seinät, kylmäkaapit, pakastealtaat, displayt jne.
Lue lisääPanimotuotteiden mainostaminen myymälöissä – miten se tehdään?
Oluen tuotannon ja panimoiden määrä on kasvanut merkittävästi viime vuosina – panimoiden määrä on Euroopassa on lähes kaksinkertaistunut vajaassa kymmenessä vuodessa!
Lue lisääTuotelanseeraukset ja myymälämainonta
Uuden tuotteen julkaisuun kohdistuu aina paljon odotuksia. Tuotteen markkinoille saanti tuotekehityksestä lopulliseen lanseeraushetkeen vie tyypillisesti paljon aikaa ja resursseja.
Lue lisääMyymälämainonta kylmissä olosuhteissa
Tilan puute ja käytännöllisyys ovat merkittäviä haasteita. Lisäksi kylmä -ja pakastetuoteosastot koostuvat pääasiassa lasipinnoista, joiden puhtaus vaikuttaa merkittävästi asiakkaiden ostohalukkuuteen ja vaatii siksi paljon huomiota kaupan työntekijöiltä.
Lue lisääUusia ideoita myymälämainontaan
Myymälämainonnan on tehokasta ja sen potentiaali on merkittävä, sillä tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista tekee ostopäätöksensä myymälässä.
Lue lisääMitä on myyntipistemarkkinointi ja miten sitä tulisi hyödyntää?
Mainonnan merkitys on kasvanut suuresti ihmisten päästessä entistä helpommin käsiksi heitä kiinnostavia tuotteita käsittelevään tietoon.
Lue lisääMiten pilata upea design?
Myymälämainonta on merkittävä investointi erityisesti isoille brändeille. Brändit käyttävät suuren osan markkinointibudjetistaan visuaalisesti vaikuttavan myymälämainonnan suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Lue lisääMiten onnistua myymälämainonnassa?
Myymälämainonnasta on etua sekä jälleenmyyjille että tuotteiden valmistajille. Myymälämainonta elävöittää myymälää ja lisää myyntiä heräteostosten kautta.
Lue lisääMiten mitata myymälämainonnan tehokkuutta?
Verkkomainonnan ja – myynnin mittaaminen ja kehittäminen saatavilla olevan datan avulla on tänä päivänä helppoa. Vaikka verkko-ostaminen kasvaa tasaisesti, suurin osa vähittäiskaupasta käydään edelleen fyysisissä myymälöissä.
Lue lisääYmpäristöystävällisiä mainosmateriaaleja
Yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin.
Lue lisääUV-Kuivausmenetelmät offsetpainamisessa
Viimevuosina kiihtyvissä määrin tapahtuneet kehitykset UV-offsetpainamisessa ovat tuoneet mukanaan uusia ja tarkempia teknisiä termejä.
Lue lisääKustannustehokasta myymälämainontaa
Myymälämainonnalla voidaan tehokkaasti ja tutkitusti vaikuttaa erityisesti kuluttajien heräteostoksiin kaupassa.
Lue lisääVähittäiskaupan mainonnan yleisiä haasteita
Myymälämainonnan pitää olla sekä tehokasta että helppoa – ja mikseipä joskus myös hauskaa! Siitä huolimatta kohtaamme usein vaikeuksia vähittäiskaupan mainonnan prosessin ja toteutuksen kanssa.
Lue lisääHaastattelussa Teamwork Printmanagement GmbH
Kuten kerroimme aiemmassa artikkelissamme, muoville painaminen ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole aivan sama asia kuin paperille painaminen.
Lue lisääMiten painotekniikkaa ja uusia materiaaleja voidaan hyödyntää myymälämainonnassa? Haastattelu: Giovanni Re / Roland DG
Perinteinen painotekniikka sekä myymälämainonta muuttuvat hyvin nopeasti.
Lue lisääLiimattomien tarrojen käyttö mainonnassa
Liimattomat tarrat sopivat ihanteellisesti lyhytkestoiseen mainontaan, sillä ne ovat helposti asennettavissa ja poistettavissa myymälähenkilökunnan toimesta.
Lue lisää7 askelta onnistuneeseen myymälämainontakampanjaan
Myymälämainonta vie usein huomattavan osan markkinointibudjetista. Kampanjan tulisi olla paitsi visuaalisesti näyttävä myös kustannustehokas saavuttaakseen parhaimman mahdollisen tuloksen.
Lue lisää5 asiaa, jotka sinun tulisi varmistaa Print Management-kumppaniltasi
Kun yritykset tehostavat toimintojaan ja hakevat kustannussäästöjä, harkitaan usein ensimmäiseksi tiettyjen toimintojen ulkoistamista, jotta yritys pystyy paremmin keskittymään omaan ydinosaamisalueeseen.
Lue lisää5 faktaa läppäritarroista
Liimattomilla tarroilla on lukemattomia käyttötapoja. Yksi näistä on käyttää niitä ”läppäritarroina” eli koristetarrana kannettavan tietokoneen kannessa.
Lue lisää3 syytä, miksi liimattomat tarrat ovat paras materiaali apteekkimainontaan
Apteekit tarjoavat paljon mahdollisuuksia eri brändeille mainostamisessa ja kohderyhmiensä tavoittamisessa.
Lue lisää