E-kirja

Maksuton opas: Kuusi vinkkiä onnistuneeseen myymälä­mainon­taan

Myymälä­mainonnan poten­tiaali on suuri, mutta miten tehdä onnis­tuneita ja kustannus­tehokkaita myymälä­mainos­kampan­joita?

Myymälä­markkinoinnista on etua sekä jälleen­myyjille että tuotteiden valmis­tajille. Vähittäis­kaupan mainonta elävöittää myymälää ja luo lisä­myyntiä heräte­ostosten kautta. Tämän lisäksi valmistajat saavat tuotteensa erottumaan paremmin.

Tässä oppaassa vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • 1

    Miten onnistua myymälä­mainonnassa?

  • 2

    Mitä ottaa huomioon ennen myymälä­mainos­kampanjan käynnis­tämistä?

  • 3

    Miten luoda onnistuneita ja kustannus­tehokkaita myymälä­mainos­kampanjoita (POS ja POP)?

E-Kirjat

Katso muut E-kirjamme

Kuusi vinkkiä onnistuneeseen myymälä­mainon­taan

Lue lisää

Lii­mat­tomien tarrojen käyttö mainon­nassa

Lue lisää

Liimat­tomien tarrojen edut myymälä­mainon­nassa

Lue lisää