
E-kirja
Maksuton opas: Liimattomien tarrojen edut myymälämainonnassa
Myymälämainonnan potentiaali on suuri, sillä tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista tekee ostopäätöksensä vasta myymälässä.
Liimattomat tarrat ovat ihanteellisia lyhytaikaiseen kampanjamainontaan, sillä myymälän henkilökunta voi helposti kiinnittää ja irrottaa mainokset. Liimattomien tarrojen avulla voidaan toteuttaa uusia ja innovatiivisia kampanjoita, ja lisäksi ne tarjoavat helppoja ja tehokkaita ideoita ja mahdollisuuksia kampanjoiden suunnitteluun.

Tässä oppaassa vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:
-
1
Mikä on liimaton tarra?
-
2
Miten liimattomia tarroja voi hyödyntää myymälämainonnassa?
-
3
Mitä etuja liimattomien tarrojen käytöstä on myymälämainonnassa?