E-kirja

Maksuton opas: Liimat­tomien tarrojen edut myymälä­mainon­nassa

Myymälä­mainonnan potentiaali on suuri, sillä tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista tekee osto­päätök­sensä vasta myymä­lässä.

Liimat­tomat tarrat ovat ihan­teel­lisia lyhyt­aikaiseen kampanja­mainontaan, sillä myymälän henkilö­kunta voi helposti kiinnittää ja irrottaa mainokset. Liimat­tomien tarrojen avulla voidaan toteuttaa uusia ja innovatiivisia kampanjoita, ja lisäksi ne tarjoavat helppoja ja tehokkaita ideoita ja mahdollisuuksia kampanjoiden suunnitteluun.

Tässä oppaassa vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • 1

    Mikä on liimaton tarra?

  • 2

    Miten liimattomia tarroja voi hyödyntää myymälämainonnassa?

  • 3

    Mitä etuja liimattomien tarrojen käytöstä on myymälä­mainonnassa?

E-Kirjat

Katso muut E-kirjamme

Kuusi vinkkiä onnistuneeseen myymälä­mainon­taan

Lue lisää

Lii­mat­tomien tarrojen käyttö mainon­nassa

Lue lisää

Liimat­tomien tarrojen edut myymälä­mainon­nassa

Lue lisää