Tervetuloa viralliseen blogiimme! Kerromme täällä viimeisimmät kuulumiset Stafixin tuotteista ja toiminnasta sekä keskustelemme brändityön, myymälämainonnan ja itseliimautuvien painotuotteiden kehityksestä. Haluatko pysyä aina ajan tasalla viimeisimmistä Stafix-uutisista? Tilaa sivun alareunasta myös uutiskirjeemme.
Mitä ottaa huomioon arkkioffsetissa muoville painettaessa?
Muoville painaminen arkkioffsetissa ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole sama asia kuin paperille painaminen. Suurin ero muovimateriaalien ja paperin tai kartongin paino-ominaisuuksien...
Läpinäkyvää ja asiakaskeskeistä myymälämarkkinointia
Pitkäkestoiset asiakassuhteet uskollisten kanta-asiakkaiden kanssa ovat vähittäiskauppiaille kultaakin kalliimpia. Vahvojen asiakassuhteiden rakentaminen vaatii kuitenkin keskinäistä luottamusta sekä vähittäiskaupan toiminnan läpinäkyvyyttä.
Yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin. Painotuotteiden merkitys on kuitenkin yhä suuri, se on vain muuttanut muotoaan.
Tarroja käytetään usein myymälämainonnassa, koska ne voidaan kiinnittää lähes mille tahansa pinnalle. Toisaalta tarrojen irrottaminen voi olla kuitenkin melko haasteellista, ja kiinnityspinta voi helposti...
Panimotuotteiden mainostaminen myymälöissä – miten se tehdään?
Oluen tuotannon ja panimoiden määrä on kasvanut merkittävästi viime vuosina – panimoiden määrä on Euroopassa on lähes kaksinkertaistunut vajaassa kymmenessä vuodessa!
Uuden tuotteen julkaisuun kohdistuu aina paljon odotuksia. Tuotteen markkinoille saanti tuotekehityksestä lopulliseen lanseeraushetkeen vie tyypillisesti paljon aikaa ja resursseja.
Tilan puute ja käytännöllisyys ovat merkittäviä haasteita. Lisäksi kylmä -ja pakastetuoteosastot koostuvat pääasiassa lasipinnoista, joiden puhtaus vaikuttaa merkittävästi asiakkaiden ostohalukkuuteen ja vaatii siksi paljon...
Myymälämainonta on merkittävä investointi erityisesti isoille brändeille. Brändit käyttävät suuren osan markkinointibudjetistaan visuaalisesti vaikuttavan myymälämainonnan suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Myymälämainonnasta on etua sekä jälleenmyyjille että tuotteiden valmistajille. Myymälämainonta elävöittää myymälää ja lisää myyntiä heräteostosten kautta.
Verkkomainonnan ja – myynnin mittaaminen ja kehittäminen saatavilla olevan datan avulla on tänä päivänä helppoa. Vaikka verkko-ostaminen kasvaa tasaisesti, suurin osa vähittäiskaupasta käydään edelleen...
Myymälämainonnan pitää olla sekä tehokasta että helppoa – ja mikseipä joskus myös hauskaa! Siitä huolimatta kohtaamme usein vaikeuksia vähittäiskaupan mainonnan prosessin ja toteutuksen kanssa.
Liimattomat tarrat sopivat ihanteellisesti lyhytkestoiseen mainontaan, sillä ne ovat helposti asennettavissa ja poistettavissa myymälähenkilökunnan toimesta.
Myymälämainonta vie usein huomattavan osan markkinointibudjetista. Kampanjan tulisi olla paitsi visuaalisesti näyttävä myös kustannustehokas saavuttaakseen parhaimman mahdollisen tuloksen.
5 asiaa, jotka sinun tulisi varmistaa Print Management-kumppaniltasi
Kun yritykset tehostavat toimintojaan ja hakevat kustannussäästöjä, harkitaan usein ensimmäiseksi tiettyjen toimintojen ulkoistamista, jotta yritys pystyy paremmin keskittymään omaan ydinosaamisalueeseen.
Liimattomilla tarroilla on lukemattomia käyttötapoja. Yksi näistä on käyttää niitä ”läppäritarroina” eli koristetarrana kannettavan tietokoneen kannessa.